Klacht indienen bij Onlinebetonstenen.nl
Bij Onlinebetonstenen.nl doen we er alles aan om een perfecte service te verlenen. Onze producten van topkwaliteit verdienen een gestroomlijnde levering en een optimale ondersteuning van onze klantenservice. Toch kan het een enkele keer anders gaan dan gepland en dat is heel vervelend voor u als klant. We staan in zo'n geval uiteraard klaar om uw zo goed mogelijk te helpen.
Klachten voorkomen
Het is belangrijk om voor aanvang van uw project altijd eerst goed de verwerkingsvoorschriften te lezen. Deze vindt u op de productsticker op ieder geleverd pakket. Een goede voorbereiding voorkomt onnodige schade.
Een passende oplossing voor uw probleem
Mocht het voorkomen dat u bij levering direct schade aan het product ontdekt, dan begrijpen wij dat u hierover een klacht wilt indienen. We doen in dat geval ons uiterste best om voor een passende oplossing te zorgen. U kunt uw klacht indienen door de volgende stappen te volgen:
- Maak foto's van de schade. Dit is een belangrijke stap. Door ons duidelijke foto's te sturen, maakt u het probleem zichtbaar. Belangrijk: maak de foto's terwijl het product nog in de verpakking zit.
- Meldt de schadedetails. Beschrijf in het kort welke schade u heeft aangetroffen. De beschrijving en foto's van de schade stuurt u naar info@onlinebetonstenen.nl. We ontvangen ook graag een foto van de productsticker met de productiedatum.
- Wij gaan voor u aan de slag. Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen, onderzoeken wij uw klacht en, indien gegrond, komen wij met een passende oplossing.
Verplaats of verwerk de producten niet
Als u een klacht wilt indienen vanwege schade is het belangrijk dat u de producten in de verpakking laat zitten. Als u de schade pas meldt als de producten al verplaatst of verwerkt zijn, wordt het namelijk een stuk ingewikkelder om nog een klachtenprocedure te starten bij de leverancier. Ook klachten over producten die u zonder overleg en op eigen initiatief afvoert, komen helaas niet meer in aanmerking voor een klachtenprocedure.
Voorbeelden van producten met schade
Onderstaande situaties kunnen we niet als klacht behandelen
Producten met schade nog gebruiken
Als er producten met schade zijn die u niet meer kunt terugsturen, dan kunt u ze misschien nog gebruiken als zaagstuk. Wat u eventueel tekort komt, kunt u aan ons doorgeven. Dan zorgen we voor een oplossing.
We hebben hiervoor de volgende informatie nodig:
- Uw bestel-/factuurnummer
- Een foto van de productsticker met de productiedatum
- Het aantal producten dat u tekort komt
- Foto's die dit aantal aantonen
Heeft u een andere klacht over uw ervaring met ons? Neem dan contact met ons op via e-mail. We doen ons best om uw klacht zo snel mogelijk naar volle tevredenheid af te handelen.
Kiezen voor Onlinebetonstenen.nl
Wij streven naar 100% tevreden klanten. Wij inspireren u graag met onze uitgebreide collectie betontegels, betonklinkers, keramische terrastegels, trommelstenen, sierbestrating en meer. Deze vindt u in onze webshop, waar u eenvoudig en veilig uw producten bestelt. Ontdek ons ruime aanbod.
Contact
Heeft u nog vragen, of deskundig advies nodig? Neem gerust contact met ons. We helpen u graag verder. Stuur een mail naar info@onlinebetonstenen.nl of bel ons op 0320 – 219 170.